sâmbătă, 25 aprilie 2015

Munca

Incorporarea unor adrese de profil pe LinkedIn sau Facebook iti ofera posibilitatea sa-ti prezinti realizarile si recomandarile suplimentare. Un link catre un site personal orientat spre afaceri poate fi, de asemenea, folosit pentru a transmite informatii de natura profesionala.
Pentru mai multe domenii de cariera, un link catre un site de portofoliu poate fi o modalitate eficienta de a prezenta design-uri, articole sau alte proiecte care sa dovedeasca potentialilor angajatori ca aveti ceea ce va trebuie pentru locul de munca vizat.
Mai puteti include, de asemenea, un cod QR care poate fi scanat cu un smartphone si care, legat de un URL, ofera privitorului sansa de a obtine mai multe informatii.
Unii solicitanti de locuri de munca includ chiar un slogan personal pe cea de a doua parte a cartii de vizita. De exemplu: „Consultant tehnologic, cu o intelegere de ultima ora a strategiilor de retele si un palmares bogat in finalizarea proiectelor la timp si in buget”. Altii pot folosi partea din spate a cartii de vizita pentru a lista trei - cinci competente cheie sau cunostinte pe care le ofera angajatorilor.
Cu toate aceste informatii, este important sa nu aveti o carte de vizita dezordonata si sa lasati suficient spatiu alb, astfel incat sa fie usor de citit. Ganditi-va la informatiile ce va prezinta candidatura cel mai eficient inainte de a incepe proiectarea unei carti de vizita de acest fel.